Announcement Title

Your first announcement to every user on the forum.

فكره جديده

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

AhmedBayoumi

عضو جديد
عضو انكور
مش عارف تفهموني وله لالا

عاوز اكواد البوست اي حد ينشر حاجه يتحط تحت بعض زاي فيس كده ليك و كومنت 

يعني يعمل اميل تسجيل الدخول دخل تنشر اي حاجه مش لزم يبعت طلب صدقه كلو مع بعض يقدر يرسال رساله اي شخص 

فاهمين موضوع ازاي 

يعني بدك تحول المواضيع في المنتدىيات على شكل المنشورات في فيسبوك وتويتر​

لالا انت تعمل تسجيل وتعمل اميل وكده دخل شوف تكتب بوست كل ناس عملت تسجيل الدخول شوف البوست ده يعمل ليك و يكتب كومنت 

والله ما فاهم

البوست هاد بينكتب وين؟

وفكرة اللايكات موجودة بالمنتديات  لاي شخص يريد وضعها والتعليقات اللي هي الردود

وموجود استايل itraidnt من تصميم الاخ روميو لمنتديات الفي بي المواضيع والردود فيها كمواقع التواصل تماما​

بس زي فيس بوك تمام انت لزم فيس بوك لزم تبعت طلب صداقه وكده في قسم ده بقا مش لزم تبعت طلب صداقه اي حد يسجل شوف بوست اي حد نشره 

AhmedBayoumi قال:
بس زي فيس بوك تمام انت لزم فيس بوك لزم تبعت طلب صداقه وكده في قسم ده بقا مش لزم تبعت طلب صداقه اي حد يسجل شوف بوست اي حد نشره 

يعني لازم يكون ضايفك كصديق اللي يشوف المواضيع؟

اذا نعم فما تنفع فهذا منتدى والمنتدى هو مكان للنقاش والتفاعل خاصية مثل هاي ما تنفع في المنتديات

AhmedBayoumi قال:
مش لزم يكون صديق انا اكتب منشور كل شوفه

طب اخي المنشور بينكتب فين؟

بص انت تعمل نظام حاله زي فيس بوك تمام تحته منشور زي فيس بوك بظبط بس مختلف مفيش طلب صداقه اي حد يكتب حاجه تظهر ناس كلها 

AhmedBayoumi قال:
بص انت تعمل نظام حاله زي فيس بوك تمام تحته منشور زي فيس بوك بظبط بس مختلف مفيش طلب صداقه اي حد يكتب حاجه تظهر ناس كلها 

انا مش حقدر اعمله طبعا لا خبرة لي في php وjava

ولكن بستفسر لنتناقش وافهم الفكرة وفي حال كان موجود مثلها اخبرك عنها

بس نظام زي فيسبوك يعني تقصد موقع كامل مثل الفيس بوك؟ اذا هذا ما تقصده فهو موجود كسريكب ولكن ما بنفع كمنتدى

بص يسطا مش شبه يعني اوي كل في انت تنشر في و تغير صوره و تغير باص وبس كل موجود في اسكربت 

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ما هو انكور؟

هو منتدى عربي تطويري يرتكز على محتويات عديدة لاثراء الانترنت العربي، وتقديم الفائدة لرواد الانترنت بكل ما يحتاجوه لمواقعهم ومنتدياتهم واعمالهم المهنية والدراسية. ستجد لدينا كل ما هو حصري وكل ما هو مفيد ويساعدك على ان تصل الى وجهتك، مجانًا.
عودة
أعلى