أهلاً بك في منتدى انكور التطويري

شرفتنا بحضورك لمنتدى انكور التطويري، المجتمع العربي للمحتوى المفيد والحصري حيث ستجد لدينا ما تحتاج لتزيد من معرفتك وخبراتك والمساحة الآمنة لنشر معرفتك ومشاركتها مع الاعضاء والزوار

صدقة جارية : شرح تسجيل في استضافة مواقع مجانية هوستنج وتركيب وتنصيب سكربت اسلامي علي الاستضافة

MAwdo3jded

عضو جديد
عضو انكور
بسم الله الرحمن الرحيم​
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

سوف اقدم لكم في شرح النهرده  1- تسجيل في استضافة مجانية  2- تركيب سكربت اسلامي علي الاستضافة كي تكون صدقة جارية

شروط متابعة الشرح
1- ممنوع استعمال الشرح في اي شيء يغضب الله مثل تركيب مواقع لي الافلام او المسلسلات او الاغاني وغيرها من المواقع التي تخالف الشريعة الاسلامية او الحرام  2- بقدم الشرح ده لله  ********* اني بريء من اي حد يستعمل الشرح في اي شيء يغضب الله وربنا يشهد علك وعلي  انا عامل الشرح لوجه الله علشان كلنا نستفيد ********   بحيث كل واحد يقوم بأنشاء موقع اسلامي Mp3 ويكسب ثواب ويكون له صدقة جارية ------------ تابع معي الشرح ******* 1- سوف نقوم ب الاشتراك في استضافة مجانية رابط الاستضافة  اضغط هنا *************** تابع التسجيل ب الصور **********

تنتظر 15 ثانية  وبعد كده تدوس تخطي الاعلان

هتفتح معاك صفحة الاستضافة الي هنشترك فيها  استضافة مجانية [/CENTER] هنختار signup for free hosting   ونكتب البينات مثل الصورة

-1- اسم الموقع والرابط  ملحوظة اسم الموقع والرابط ده بيكون ب الانجليزي  مثل انا هسمي موقعي اسلام نت  ****** انظر في الصورة التالية وشوف انا كتب اسم الموقع ازي والبينات ازي  ****** -2- بسورد الموقع وده الي هتقدر تخش بيه لوحت التحكم بتاعت الاستضافة 3- الاميل بتاعك بس ومتعدلش علي حاجه ثاني  اول 3 بس الي هتعدل عليهم مثل الي معلم عليهم في الصورة بس ولما تخلص تكتب الكود وتدوس register ******** مثل الصورة *********

لحظ معي البينات الي كتبتها  الاسم الرابط والموقع انا مسمية ب الانجلزي اسلام نت البسورد  والاميل  وبنكتب الكود وندوس register بعد كده سوف تظهر لك هذه الصورة

وتضغط علي المربع الي معلم عليه ومبروك عليك كده حضرتك اشتركت في الاستضافة وهتجيلك رسالة علي الاميل بتفعيل الاشتراك و البينات بتعت لوحت تحكم الاستضافة  ديما بتلقي الرسالة بتاعت الاستضافة في الرسائل الغير مرغوب فيها علي الاميل  يعني الان سوف نفعل الاشتارك  هنخش علي الاميل ونخش علي الرسائل الغير مرغوب فيها تابع الصور

تابع

سوف نضغط علي الرابط الموجود في الاستضافة كي يتم تفعيل الاشتراك مثل الصورة

تنتظر لحد لما يخلص تحميل وبكده نكون خلصنا الجزء الاول وهوه الاشتراك في استضافة مجانية ملحوظة هتجيلك رسالة علي الاميل ببينات الاستضافة كاملة الاسم والبسورد والموقع وكل شيء هتجلك رسالة علي الاميل وهتلقيها في الرسائل الغير مرغوب فيها  *********************

اخي للمرة الاخيرة اختصار الروابط ممنوع

واين تكملة الشرح ؟

+ روابط اشهارية ممنوع يمكنك ذكر المصدر بوضع رابط صندوق اكواد فقط

كود:
https://iinkor.com

12 ساعة للتعديل​

✔ نبذة عنا

منتدى انكور التطويري لدعم وتطوير المواقع والمنتديات والمحتوى العربي. نسعى للارتقاء في المحتوى العربي وتقديم الخدمات المتنوعة لأصحاب المواقع والمنتديات بأحدث الامكانيات والشروحات مجانًا.
عودة
أعلى